kunde inte sagt det bättre själv :lol:(Ness~ @ 02/08-2004 12:38:31)PSP... lätt! DS tar FA& INTE PSP:S DESIGN DETSUTOM!!! ASSÅ DS ÄR SÅ FUUUUUUL, klumpig, påminner om en X-bog kontroll fast ihop fällbart! Tänk dig gå runt... sen när du har lust så är det bara till att trycka till nårra knappar så tittar du PÅ EN FILM (UPPREPAR) PÅ EN FILM!!! OCH GRAFIKEN... eh... vet jag inte men har sett screenshots... lika bra som ett ps2, fast pyttelite kantigare, kraftig eller ej va?
Ehm, du är nog bara en fanboy som inte har hållt i nds eller psp... Du gillar psp för att du har ps2an som sitter o skräpar på golvet...
Nds .vs. Psp
Psp är ju hur ful som helst!!! :angry:
Vem vill se en film på en sån miniskärm?
Nej, nu har Sony överdrivit en hel del...
bra att man kan se film i alla fall.Psp är ju hur ful som helst!!! :angry:
Vem vill se en film på en sån miniskärm?
Nej, nu har Sony överdrivit en hel del...
förmodligen kommer DS att vinna(sälja mest) men PSP kommer att vara bäst.
DS vinner. Otroligt mycket bättre!!! :lol:
Men hellre tar upp en psp o spelar på bussen en en stor ful plastig leksak! man vart ju nästan rädd när nintendo visade ds för första gången 'yuck'!
PS: har aldrig gillat sony men när man jämför de där 2 så har man ju inget val!
DS kan nog komma att bli riktigt bra, men frågan är om PSP inte blir bättre.
Batteritiden kan ju vara negativ. men den har större skärm och högre prestanda. Dock kan ju DS touchscreen och röststyrning vara bra. Det återstår bara att se, sen vilken som säljer mest i början spelar ju inte så stor roll, då har ju inte folk kunnat testa den utan köper bara den dom hoppas på.
ness~ du knäcker har alldrig hört nått så bra!.
NDS, för på PSP har man bara använt saker från gamla konsoler men på NDS har man hittat på saker som inte har använts på någon tidigare konsol. ;)
Tycker att ni borde kolla in dessa länkar!
http://www.gon.nu/forum/section.phtml?f=1&...&search=PSP+tid
och
http://www.level7.nu/texter/read.php?id=42271
Ledsen, men jag tror faktiskt att Sony har förlorat denna kamp....
MM: Sony kanske vinner på lång sikt, det vet man inte.
DS verkar bra har läst ett par recesioner.
hahahah ennu en sådan dom får sluta snart <_<jag tror PSP kommer ta sina figurer från spelen och använda super krafter hahahahaha PSP vinner den kommer tillomed ha bättre grafik den kommer vara dyrare det är så med alla SONY konsoler Muhahahahaha
PSP är så MYCKET dyrare enligt mig!
om man ska köpa extra batteri +400 kr (ungefär).
Den kommer kosta ca 1500-2000 kr i början!
Så den kommer bli dyr för en bärbar.
DS däremot är billig och bra :)
lol
MM: NDS kommer kosta ungefär 1500 kr oxå. PSP uppåt 1900 kanske.
Jag vet, men jag är säker på att PSP kommer att kosta mer än DS!
Hoppas nu att det kommer bra spel till realesen!
Det blir väl Super Mario 64 DS och Project Rub (Feel the magic) som blir de största launch titlarna, men det kanske hinner komma fler spel till Europeiska releasen (Typ metroid prime: hunters :))
Hoppas Wario Ware inc kommer...
Ser ut som ett kul litet mini spel!
En fördel som kommer att vara på skjut spel är att man inte ser motståndarna den här gången.
Förr såg man ju alla på samma TV.
Nu FÖRHOPPNINSVIS så kommer man att bara se sig själv!
Fråga:
Nån som vet sträckorna till det trådlösa multi-player systemet?
På ds skulle det vara upp till 30 meter!