Hoppa till innehåll

Nds .vs. Psp


Rekommendera inlägg

  • Svar 191
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hoppas Wario Ware inc kommer...

Ser ut som ett kul litet mini spel!

 

En fördel som kommer att vara på skjut spel är att man inte ser motståndarna den här gången.

Förr såg man ju alla på samma TV.

Nu FÖRHOPPNINSVIS så kommer man att bara se sig själv!

 

 

Fråga:

Nån som vet sträckorna till det trådlösa multi-player systemet?

Redigerat av Manga Master
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(NesseN @ 02/08-2004 13:38:31)

PSP... lätt! DS tar FA& INTE PSP:S DESIGN DETSUTOM!!! ASSÅ DS ÄR SÅ FUUUUUUL, klumpig, påminner om en X-bog kontroll fast ihop fällbart! Tänk dig gå runt... sen när du har lust så är det bara till att trycka till nårra knappar så tittar du PÅ EN FILM (UPPREPAR) PÅ EN FILM!!! OCH GRAFIKEN... eh... vet jag inte men har sett screenshots... lika bra som ett ps2, fast pyttelite kantigare, kraftig eller ej va?

Ehm, du är nog bara en fanboy som inte har hållt i nds eller psp... Du gillar psp för att du har ps2an som sitter o skräpar på golvet...

Nej och jag har Ps2 och GameCube men PSP vinner !Sony är kändare än Nintendo kommer få mer spel sålda.Nintendo har aldrig hittat på nåt bra i sina konsoller som MP3 Film Musik Dvd och massa mer PSP vinnnnnnner !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Era Noob som gillar Donkey Kongkong Mario brother=Loser brother Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

0012: Det finns säkert ett forum för små-barn om du vill gå med...

 

 

Jag har hört nu att DS kommer att kunna klara av upp till ca 100 m utomhus.. (detta är osäkra siffror)

 

Sen så såg jag att PSP skulle klara av ca 400 m (det kanske gällde DS med)

 

 

Detta är väldigt svårt att nå men om man står på en fotbolls plan typ så kanske det går ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är bara när det gäller DVD.

Har hört att tryckar man för hårt på PSP:n så ploppar skivan ut..

Som en "Toaster" :D

 

Sen så tar det SKIT LÅNG tid innan spelen startar!

Typ 10 sek att ladda en bana på vissa spel.

På andra kanske det tar 20 sek innan spelet startar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...