💬
Logga in
Fuska.se

Nds .vs. Psp

191 svar · startad

Nu ska ni få höra ett & annat!

Nintendo fick 1:a pris på världens bästa konsoller och spel!

Nintendo DS hörde jag om i våras!Tänk vad jag hade längtat!

Jag är en av Nintendos största f*n!Jag älskar Link-spelen Mario spelen Ice climbers spelet(hoppas det kommer någon ny Ice Climbers spel)Wario spelen och mycke mer!Men inget...och jag menar inget kan slå Pokemon!Och inte Mario spelen heller!Pokemon var en av Nintendos största kändaste spel och Gul,Blå och Röd blev nästan världs populära på detsamma!

Likadant me Mario spelen!Men det är sant att Nintendo DS kommer ha 64-grafik(men jag bryr mig ej om grafiken!)Förresten kommer det 2 nya Pokemon spel ju!Diamond och Pearl!Men dom kommer till Japan i December :( Tusan!Nintendo DS vinner lätt! :lol:

Min kompis kom hem till mig från eskelestuna han hade beställt Nintendo DS så jag fick pröva asså det var skit bra !!!!!!!!!Jag ska köpa DS för att PSP kommer kosta cirka 2500 har jag hört ska köpa en DS Faan vad grymt kunna rita skicka till andra personer som har en DS i närheten coolt alltså !

Så du har ändrat dig?

↗ till inlägget

Min kompis kom hem till mig från eskelestuna han hade beställt Nintendo DS  så jag fick pröva asså det var skit bra !!!!!!!!!Jag ska köpa DS för att PSP kommer kosta cirka 2500 har jag hört ska köpa en DS Faan vad grymt kunna rita skicka till andra personer som har en DS i närheten coolt alltså !

Inte direkt men jag ska köpa N DS för att PSP är dyr ska vänta typ 1 år till

psp kommer att kosta ca 1800kr

↗ till inlägget

Min kompis kom hem till mig från eskelestuna han hade beställt Nintendo DS  så jag fick pröva asså det var skit bra !!!!!!!!!Jag ska köpa DS för att PSP kommer kosta cirka 2500 har jag hört ska köpa en DS Faan vad grymt kunna rita skicka till andra personer som har en DS i närheten coolt alltså !

Nej cirka 2000-3000 därför i blocket ser jag begagnade för 2999 kr
2 Feb 2005
Nivå 5 · Fuskare

ds äger lätt ut psp

↗ till inlägget

Beror på vad man tycker !
3 Feb 2005

mm,0012 har rätt,det beror på vad man gillar!

Nivå 6 · Fuskare

kan inte vänta längre :unsure:

5 Feb 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Argh.. Börjar bli riktigt sugen på en PSP asså.. Men, det blir förmodligen en NDS först.. Vill ha Metal Gear AC!D !!

Låt mig presentera Nessen den galna......någonting

7 Feb 2005
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Låt mig presentera Nessen den galna......någonting

vad sägs som professor :P

smaaaaaart K.K Slayer

Nivå 6 · Fuskare

är man inte ett geni :P

jo,men jag är nog mycke smartare än vad du är!Skoja, :bah:

8 Feb 2005
Nivå 6 · Fuskare

Oki.

-->||Back to topic||<--

15 Feb 2005
Nivå 3 · Lärling

Nästan varenda PSP pajjade på E3-mässan:D

Nivå 2 · Novis

men daa....säg inget om ni ej har konsolerna....Nintendo DS äger....körde PSP hos en kompis...altså...fy f*n vad dåligt..tänkte först köpa PSP istället för DS men när jag testade det så såg jag att det värkligen SÖÖÖÖG!!!!!!!!!!!! Köp inte PSP!!!!!!!!

(sry var tvungen att svära.....ge mig en varning om ni måste...för deta är viktigt)

Nivå 2 · Novis

men daa....säg inget om ni ej har konsolerna....Nintendo DS äger....körde PSP hos en kompis...altså...fy f*n vad dåligt..tänkte först köpa PSP istället för DS men när jag testade det så såg jag att det värkligen SÖÖÖÖG!!!!!!!!!!!! Köp inte PSP!!!!!!!!

(sry var tvungen att svära.....ge mig en varning om ni måste...för deta är viktigt)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in