da Lina Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 Hur F*N får man den!!?? Har hittat den men fattar inte hur man får den...:`( *HJÄLP!*
Arwen Undomiel Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 Gå dit första dagen. Prata med Romani (flickan). Anta hennes utmaning. Du ska rida runt och skjuta ballonger. Sen frågar hon dig om du vill rädda korna från aliens på kvällen. Svara ja. Sen väntar du till kl. 18:00 (tror jag) och skjuter alla aliens innan de kommer in i ladan.
0014 Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 efter att du klarat Snowhead temple ska du spränga stenen till Romani ranch...hjälp Romani med spökena och Cremia med bovarna, gå sen åt vänster innan Romani ranch och vinn över de två gormanbröderna.. (det blir lättare om man använder Circus leader mask... )
Arwen Undomiel Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 efter att du klarat Snowhead temple ska du spränga stenen till Romani ranch...hjälp Romani med spökena och Cremia med bovarna, gå sen åt vänster innan Romani ranch och vinn över de två gormanbröderna.. (det blir lättare om man använder Circus leader mask... ) Man har väl redan fått Epona när man rejsar mot Gormanbröderna? :huh: Jag tror att man bara behöver döda utomjordingarna.
da Lina Skrivet 28 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 28 Juli 2004 okej..tack. skall genast prova:D
unreal Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Skrivet 30 Juli 2004 du behöver goron bomben som heter keg nånting :huh:
minilena Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Skrivet 31 Juli 2004 Kolla in forumet "Komma till Snowhead""Jag kommer inte upp i "Goron"bregen!". Där står det.
Blitzcat Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Skrivet 31 Juli 2004 Där måste man skjuta med pilbågen på en en istapp över de stora isbitarna!
Rekommendera inlägg