sorgenstid Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Hej jag har en fråga! när jag ska skriva in penga koden på the sims så funkar de inte över huvud taget.. förut när jag gjorde de så funkade de men inte längre varför? har jag skrivigt in fel kod eller va e felet? koden jag hittade var iaf :klapaucius sen kunde man skriva !;!;!;!; efter men de händer ingenting å pengarna kommer inte varför? vet du svaret så svara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Skriv klapaucius och !;!;!;!; i varsin ruta. När du skrivit klapaucius ta upp en ny ruta och skriv !;!;!!!;;;!;!!;;!;!;!............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sorgenstid Skrivet 28 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Skriv klapaucius och !;!;!;!; i varsin ruta. När du skrivit klapaucius ta upp en ny ruta och skriv !;!;!!!;;;!;!!;;!;!;!............. de gick inte å ta upp en ny ruta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flash Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Hej jag har en fråga! när jag ska skriva in penga koden på the sims så funkar de inte över huvud taget.. förut när jag gjorde de så funkade de men inte längre varför? har jag skrivigt in fel kod eller va e felet? koden jag hittade var iaf :klapaucius sen kunde man skriva !;!;!;!; efter men de händer ingenting å pengarna kommer inte varför? vet du svaret så svara! vissa tillägg till sims kräver annan kod tror det är rosenbud :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 rosenbud sen !;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flash Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 jaja men det är väll klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diabloplayer Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 rosebud for alla pålägg :D och klapacius eller vad det var på Bara "The Sims" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nettan Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Om du skriver rosenbud, mellanslag och !;!: osv. Avsluta med 2 !! så kan du trycka fram tills du får max. Ta sedan bort det sista utropstecknet så försvinner rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 det funkar inte för pc är bara skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 För mig funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 det funkar inte för pc är bara skit <_< argument för din teori? <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 1. Håll inne Ctrl + Shift + Alt + C 2. Skriv in rosebud 3. Klicka på Enter 4. Håll inne Ctrl + Shift + Alt + C 5. Skriv in massor med såna här: !;!;!;!;!;!;!;!; 6. Sedan ett fel efter och håll inne Enter, du får pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.