Apoca Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 kommer ett nytt dreamcast spel nu, sant. såg det på tv4+ spel rescention(game play), verkar grymt. kommer tyvärr inte igåg spelets namn, men det var i 2d som f zero på gameboy, fast det finns massor av nya grejer, och häftiga efteckter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 kommer ett nytt dreamcast spel nu, sant. såg det på tv4+ spel rescention(game play), verkar grymt. kommer tyvärr inte igåg spelets namn, men det var i 2d som f zero på gameboy, fast det finns massor av nya grejer, och häftiga efteckter Ofta :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 lol, du tror mig inte? men det är sant, dom har precis släpt det i japan och i amerika och kommer förmodligen att släpas i europa i höst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jago Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Ehh, jag trodde man hade slutat tillverka Dreamcast och spelen till den :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Puyo Puyo Fever släpps/har släppts också till Dreamcast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Högst 100pers i Sverige kommer köpa spelen...ihop... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Ehh, jag trodde man hade slutat tillverka Dreamcast och spelen till den :huh: trodde jag me... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Ja, men då trodde ni fel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 är dreamcast bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 du har frågat den frågan mååånga gånger.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Tillverkar inte sega bara till andras konsoler numera? =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg