Jedi Master 2 Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Vet ni något sånt där riktigt kul spel ? hade tänkt och köpa ett nytt imorgon ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Far Cry!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 (redigerat) Diablo 2 :rolleyes: Masters of magic Masters of Orion Crimsonland (finns att köpa på nätet :rolleyes: ) Far Cry är kul. Redigerat 28 Juli 2004 av Zkin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master 2 Skrivet 28 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Vad är crimsonland för typ av spel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Star wars galaxies - an empire divided Syberia 2. Diablo 2 (svinkul) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Final Fantasy XI, internet spel, fast har inte spelat det, men det är nog SKIT KUL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Det kostar, köp aldrig IE spel som kostar -.- Half Life 2, det grymmaste spelet jag någonsin sett! Fick en demo när jag köpte cscz, ascoola filmer (man kunde ej spela) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Det kostar, köp aldrig IE spel som kostar -.- Half Life 2, det grymmaste spelet jag någonsin sett! Fick en demo när jag köpte cscz, ascoola filmer (man kunde ej spela) half-life 2 är så grymt........ B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Hmmmm ett Superspel? säger bara Unreal Tournament 2004!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Det kostar, köp aldrig IE spel som kostar -.- Half Life 2, det grymmaste spelet jag någonsin sett! Fick en demo när jag köpte cscz, ascoola filmer (man kunde ej spela) Klart man ska köpa MMORPG spel! Det är ju bättre än vanliga spel med MP och SP. Men du kanske borde förberreda dig med att betala 100-200 kr i månaden för att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Det är just därför det är dåligt med betala-för-online-spel CS:CZ är bra online, kostar inget online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 MMORPG är helt annorlunda än CS. CS så kutar man runt och dödar folk och slänger granater. MMORPG är att man spelar en roll. Hittar på ett eget äventyr och chattar med andra på internet. Mycket skillnad mellan CS och MMORPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.