Kassler Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Skrivet 29 Juli 2004 som sagt ja: Vilka här spelar det över nätet? jag vet att det inte är så bra men att spela över internet men det är jäkligt skoj i alla fall :P Citera
Kassler Skrivet 30 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 30 Juli 2004 "Jaaaaaag" :P jaha vad kallar du dig där då? Citera
Netsire Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Skrivet 30 Juli 2004 Jag spelar det över internet dett örr azz kul Namn: Marskatta Bra: Hyfsat Dålig: Nej Klan: Medlem Har du halo Kassler det är kul tycker jag Citera
Kassler Skrivet 30 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 30 Juli 2004 Jag har köpt det till xbox och "skaffat" det till PC. Spelar online på Pc-versionen och kallar mig så klart Kassler Då kanske vi kan spela nån dag då? :P Citera
Neko Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Skrivet 30 Juli 2004 Jag spelar! =P Namn: PJ Neko Dålig: nej Klan: Medlem(PJ) Citera
wuurds Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Skrivet 30 Juli 2004 Namn : BuLLiT (BuLLiT2k) Bra : Sådär Klan : Nej Citera
Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Skrivet 31 Juli 2004 spelade för ett tag sen men ska börja igen... det var fett kul... äger cs Citera
Kassler Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 31 Juli 2004 jo men det laggar rätt mycket över internet. och pingen är ostadig. f*n att Gearbox gjorde konvertering. Nätkoden suger ju. :( men jaja. lite lagg dör ingen av Citera
Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Skrivet 31 Juli 2004 jo men det laggar rätt mycket över internet. och pingen är ostadig. f*n att Gearbox gjorde konvertering. Nätkoden suger ju. :( men jaja. lite lagg dör ingen av nää just de Citera
Kassler Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 31 Juli 2004 Funderar att köpa Pc-versionen eftersom alla servers syns då. Jag laddade ner mitt. nu syns typ högst tio servrar Känns lite onödigt att betala för samma spel två gånger :( Citera
Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Skrivet 31 Juli 2004 Funderar att köpa Pc-versionen eftersom alla servers syns då. Jag laddade ner mitt. nu syns typ högst tio servrar Känns lite onödigt att betala för samma spel två gånger :( ladda osså ner mitt.... tycker de är onödigt att köpa när man har dte på xbox Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.