0014 Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 jag har mr.s*tan han e kass!!!!!!!!! han e lika bra som jag var med gohan i lvl 15!! ( mr s*tan e i lvl 50 ).Jag har tröttnat på spelet nu.min bästa gubbe jag har haft är gohan lvl 50 ,100 på allt och 1500 i liv. hur får man Mr.s*tan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Jag har skrivit det lite längre upp i tråden (där kallas han Hercule). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Trunks e din favorit gubbe Trunks elle de e min! vet nån en sida där man kan ladda ner photoskop på 20 eller mindre minuter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Trunks e din favorit gubbe Trunks elle de e min! vet nån en sida där man kan ladda ner photoskop på 20 eller mindre minuter? Jaaa det är han! Iaf när han är stor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 trunks, ja alla kapslar jag har har jag get till gohan, han e as bra!! du borde testa det...och du ska bara veta i ssj... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 (redigerat) jag ger kapslarna till dem gubbarna jag är. mina gubbar just nu: 1.Vegeta Lv:50 2:Trunks Lv:50 3:Gohan Lv.50 4:Piccolo Lv:50 5.Hercule Lv:50 6.Goku kom till Lv:49 alla gubbar på Lv:50.. Redigerat 2 Februari 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 (redigerat) Jag har hittat 5 nameks och jag behöver hjälp med att hitta dem 2 sista nameks. Redigerat 31 Januari 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 är det spelet bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Ja!! Köpt det d e värt pengarna lätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 vilka nameks har du hittat silverstar?? den svåraste ligger där vid gokus hus, om du går till vänster där dt finns en dörr där jag tror vegeta kan ta sänder ja mne längre upp ska du ta höger.Sen är dt lurit,mellan träden där uppe kan man faktiskt gå!! går du upp ditt finns där en namek...dt finns en vid dendes torn...en där man kan sparka sönder en dörr med piccolo ( lvl 30 ) i northren mountins.en i northren westerkands...en vid mayors hus i west city...en i b-huset i west city...en i tropical island...dt var alla... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Tack nu har jag alla nameks och jag har fått hercule på lv:50.Men man kan ju klara spelet2 två sätt! Man kan prata med en sån gubbe som liknar piccolo och man kan gå in i zztv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg