SlippinG Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Tänkte att vi kunde starta den här leken "Hitta bilden". Ex, Jag börjar med att skriva att jag vill ha en grön volvo tex. så ska nån lägga upp en bild på en grön volvo. Fast jag måste godkänna bilden först och om den är godkänd så får personen som la upp bilden jag ville ha, så får den personen välja en bild som han/hon vill ha. Jag väntar bara på en moderator eller på Admin får välja om denna tråd är godkänd :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Tänkte att vi kunde starta den här leken "Hitta bilden". Ex, Jag börjar med att skriva att jag vill ha en grön volvo tex. så ska nån lägga upp en bild på en grön volvo. Fast jag måste godkänna bilden först och om den är godkänd så får personen som la upp bilden jag ville ha, så får den personen välja en bild som han/hon vill ha. Jag väntar bara på en moderator eller på Admin får välja om denna tråd är godkänd :) Skriv ett pm till admin eller nån mod och fråga det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Ähh vi kör igång och ser hur det går :P Jag vill ha en bild på Kenny från South park :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 (redigerat) Kenny, den måste godkännas, så jag välger Mega Man X, inte en vanlig mega man figur utom en från megamanX serien!! Redigerat 29 Juli 2004 av MMX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Oif måste man vänta på godkännelse fast den där är godjänd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Okey, men jag tyckte den va självklar....!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Okey, men jag tyckte den va självklar....!! Ja den är självklar fast tänk om jag hade velat ha en annan bild?Så vänta alltid på godkännelse -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jaja Back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Fårlåt för dubbel inlägg men det är inga som skriver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) Fårlåt för dubbel inlägg men det är inga som skriverIngen gillar väl Idén! <_< Redigerat 3 Augusti 2004 av Pippo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Här är en från megaman x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Nix pix :D *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg