Gäst 0012 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 händer aldrig så på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 30 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Låter som värre än en bugg? Du ränsade bort Spy Warez, vad är det som inte kommer upp nu som kom upp då? Jag tror det har fixat sig nu eftert att jag raderade Spy Ware's så det är nog inga problem längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 skickade du ett ämne bara för att säga det att det bugga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 inte mening att posta två på raken.jag menar inte att du inte får det och sånt man får ju göra vad som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Ni behvöer inte skriva om ni inte har skiten på eran burk. Jag har det också, har verkligen försökt allt men det går inte att få bort. Har du testat norton, ad aware? annars är en ominstallation att föredra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Pest patroul är också bra på att ta bort spy...vad det hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Inget problem jag lider av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jag hade lagg förut sen åkte jag på semester i en månad och kom hem idag och det har slutat lagga!!!!! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Med spybot 3 (gratis på download.com) får du antagligen bort ditt problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.