Hoppa till innehåll

Zelda The Windwaker


Rekommendera inlägg

Asså jag har klarat det tre ggr men nu får du vara SÅ vänlig och berettar lite mera om vad du har gjort.Anars så kan jag inte hjälpa dig men........ jag tror att du ska till det där stället där det e en massa fläktar som blåser uppåt så ska du göra så att du hoppar och använder deku-lövet och sedan så får du ta och ta rätt väg också. sedan måste du ha räddat marker då måste du ta på dig järn stovlarna och hooka dig på gätte stenen.Jag tror att det e två GÄTTE stora fiender framför dörren men jag kan ha fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kan berätta man ska ta upp flickan(hålla i henne)sen ska man gå upp för trappan sen ska man hoppa över till knappen sen sak man spela låten så att man blir henne och flyga över till andra knappen.det är spegel templet om det är det templet jag har skrivit

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

jag kan berätta man ska ta upp flickan(hålla i henne)sen ska man gå upp för trappan sen ska man hoppa över till knappen sen sak man spela låten så att man blir henne och flyga över till andra knappen.det är spegel templet om det är det templet jag har skrivit

Det är Wind Temple de pratar om, inte Earth Temple. I Wind Temple har man Makar och det är en han.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Rumiko @ 10/08-2004 18:48:55)

jag kan berätta man ska ta upp flickan(hålla i henne)sen ska man gå upp för trappan sen ska man hoppa över till knappen sen sak man spela låten så att man blir henne och flyga över till andra knappen.det är spegel templet om det är det templet jag har skrivit

Det är Wind Temple de pratar om, inte Earth Temple. I Wind Temple har man Makar och det är en han.

Makar är väll första boss i N64 jag kanske tar fel på namnet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Frooz @ 10/08-2004 18:56:02)
(Rumiko @ 10/08-2004 18:48:55)

jag kan berätta man ska ta upp flickan(hålla i henne)sen ska man gå upp för trappan sen ska man hoppa över till knappen sen sak man spela låten så att man blir henne och flyga över till andra knappen.det är spegel templet om det är det templet jag har skrivit

Det är Wind Temple de pratar om, inte Earth Temple. I Wind Temple har man Makar och det är en han.

Makar är väll första boss i N64 jag kanske tar fel på namnet

Vadå N64? Menar du Zelda OoT? Eller Zelda MM? Det finns i alla fall ingen boss som heter Makar där.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
×
  • Skapa ny...