Hoppa till innehåll

Digimon


Gryphon

Rekommendera inlägg

tack och vilket spel det är kan jag svara på det är digimon world 1 men jag har sex frågor till var tog garurumonen i freezelands vägen när man klarat han?och var är bonetunneln saberdramon babblar om i speedyregion när man har klarat honom? och hur jag än försöker så får jag bara monochromon istället för Greymon hur får man greymon :( och jag får ofta numemon som jag hatar läste att digimonen inte får väga under 5 kilo får han typ aldrig väga under 5 kilo eller? och hur ska man göra när shellmon i great canyon ropar på hjälp ska man typ stänga av nåt eller? vet nån vad man ska göra i toy land jag blir typ galen på det landet? :meddum:

Redigerat av JOE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

garurumon stack väll nånstan o villa... man ska möta och slå honom 2 ggr för att få honom ti stan...

just när man kommer ut ur saberdramons "gömmställe" ska man svänga vänster... där har du en hemlig tunnel!

greymon kräver grymt mycket träning och höga mätare!

man ska få så att din digimon inte väger mindre än 5 i weight... då blir den inte numemon!

man ska ha med sej en numemon till toy town och gå in i rummet där de finns en monzeamon dräkt... han digiutveklas till monseamon och du kan gå in i toy mansion!

 

de var väll allt...

 

en fråga... SHELLMON?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...