Jedi Master Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Någon som vet Systemkraven för doom 3?. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Någon som vet Systemkraven för doom 3?. :huh: satt och sökte på google efter systemkrav för det spelet och jag hittade en hel del sidor om det men alla sa olika hela tiden så jag kan inte säga vad systemkravet är för Doom 3 men jag skulle gissa på 1,5 Ghz processor(eller starkare),384 mb,2 gig ledigt utryme på hårddiskaen och graffe krot ska det helst vara nVIDA GeForce 3 eller ATI RAdeon 8500 elle nyare. *OBS:Jag vet ej om dom stämmer men annars så får man fråga när i buiken när spelets är släppt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 30 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Tackar!. ska köpa nytt grafik kort 5 dagar innan det släpps!. har Geforce 4 MX. ska köpa Geforce FX 5200 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Tackar!. ska köpa nytt grafik kort 5 dagar innan det släpps!. har Geforce 4 MX. ska köpa Geforce FX 5200 :P men kom ihåg att jag var inte säker om det var domsytemkraven som stämmer.dom kan ändra dom ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 du kan nog bara vänta och se vad systemkraven blir när spelet kommer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Köper det nog till xbox istället för att läsa sig gråhårig på alla systemskrav Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Tackar!. ska köpa nytt grafik kort 5 dagar innan det släpps!. har Geforce 4 MX. ska köpa Geforce FX 5200 :P vARFÖR KÖPER DU INTE Geforce 4 5900 fx ultra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 bra nu vet vad är för krav för att köra det tack tack skriver jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 funkar G force 4 MX till doom3 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 (redigerat) funkar G force 4 MX till doom3 ?som jag sa tidigare så kan man köra doom 3 med nVIDA GeForce 3 eller nyare.och med andra ord så kan du spela doom 3 med ditt GeForce 4. men jag är ingen expert men om du läsre min post längre upp på sidan så står systemkraven där. Men än en gång säger jag att dom kan ändra sytemkraven och dom exakta kommer man först att kunna ta reda på då det släpps eller i en datatidning som har resencerat (vet ej om jag stavade rätt där?)det Redigerat 31 Juli 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 funkar G force 4 MX till doom3 ? jaa... det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 har doom 3 en webbsida? :huh: snälla säg att dom har det :rolleyes: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.