Pippo Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 har doom 3 en webbsida? :huh: snälla säg att dom har det :rolleyes: :rolleyes: ja den heter www.doom3.com <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 jag har doom 3 (om ni undrar så köpte jag det i ryssland för jag kommer där ifrån och där är allt så billigt)men jag kommer inte i håg var fodralet ligger men jag har för mej att man skulle ha pentium 3, jag kommer inte riktigt i håg men jag tror det var 800 mhz.sen skulle man ha nån direkt x.förresten fick jag iallafall doom 2 hexen och heretic i samma skiva som doom 3 var i. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) Någon som vet Systemkraven för doom 3?. :huh:Jag har kör det på min dator och det funkar bra.Jag har 2ghz geforce 3 och 512 ram... PS Rekomenderar ABSOLUT inte att du köper ett geforce 5200 eftersom att det suger lite för hårt... Köp ett ati 9600 eller bättre, eller varför inte om du har lite pengar att slänga ut; ett GeForce 6800 med vattenkylning för endast 10000 kr :) Redigerat 3 Augusti 2004 av Oden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 jag har doom 3 (om ni undrar så köpte jag det i ryssland för jag kommer där ifrån och där är allt så billigt)men jag kommer inte i håg var fodralet ligger men jag har för mej att man skulle ha pentium 3, jag kommer inte riktigt i håg men jag tror det var 800 mhz.sen skulle man ha nån direkt x.förresten fick jag iallafall doom 2 hexen och heretic i samma skiva som doom 3 var i. :bah: Finns väll i Amerika??? Jaja, man måste ha bra dator för min pappa har bränt det av en vi känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 men hur kan alan.shalaji fått det i ryssland det kan konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 men hur kan alan.shalaji fått det i ryssland det kan konstig Vet inte, hur kunde min pappas kommis ha laddat ner hela spelet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 (Flamed Jirachi @ 03/08-2004 21:33:33) men hur kan alan.shalaji fått det i ryssland det kan konstig Vet inte, hur kunde min pappas kommis ha laddat ner hela spelet??? Team reloaded la ut det på någon FTP? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Nu har jag doom 3) Det är sk*t kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.