isMaNnen Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 jag har köpt 2 the sims spel till datorn men ingen funkar:'( kan nån hjälpa mig hur jag ska göra???när jag startar de så blir de bara svart(de e på making magick)superstar går inte äns att instalera för den låser sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 du har väl alla spel innan va? och har du ställt in inställningarna(vet ej hur man gör,bara gissar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 30 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 jag har deluxe edition makicg magick och superstar men min kompis har dom ochså för han funka de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 men måste man inte ha orginalet instllerat för att kunna köra dom andra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 (redigerat) jo det behöver man! Redigerat 30 Juli 2004 av ZteelMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 kolla på baksidan av spelet innan du köper det..där står det att du behöver det första spelet för att du ska kunna spela dom andra spelen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.