Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 ämnet handlar ju om ert första spel........... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jaha! Ibland glömmer jag bort vilket ämne jag skriver i... Men jag tror jag skrev de på förstasidan... Men de va inte topspin me... De va Lord of the rings... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 man tackar för svaret.......... ;) vilket är ditt nyaste spel då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Doa 3 är egentligen Dead or alive 3... en förkortning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Doa 3 är egentligen Dead or alive 3... en förkortning vilka visste inte det egentligen................. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (Pippo @ 09/08-2004 14:17:01) Doa 3 är egentligen Dead or alive 3... en förkortning vilka visste inte det egentligen................. <_< Hehe exakt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Humm första spelet.. Halo självklart :D Srry för dubbelinlägg ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Halo och tony hawk 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Halo och tony hawk 4 tony hawk 4 är ju inte så värst roligt eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Mina första spel va Halo och Midtown madness 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Mina första spel va Halo och Midtown madness 3 dom köpte du ju inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Nepp... men de va hans första spel så de räknas väl ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg