mr_smokey Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Jag behöver hjälp till windwaker hur får man guldbiten av spökskeppet??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Först måste du veta var spökskeppet är. Det ser du på en speciell karta (kommer inte ihåg vilken). Sen åker du till den rutan. När du närmar dig spökskeppet går du ombord automatiskt. Döda alla fiender där inne, så får du Triforcekartan i en kista. Sen ser du ju var Triforcebiten är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_smokey Skrivet 30 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Först måste du veta var spökskeppet är. Det ser du på en speciell karta (kommer inte ihåg vilken). Sen åker du till den rutan. När du närmar dig spökskeppet går du ombord automatiskt. Döda alla fiender där inne, så får du Triforcekartan i en kista. Sen ser du ju var Triforcebiten är. TACK SKA TESTA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_smokey Skrivet 30 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Först måste du veta var spökskeppet är. Det ser du på en speciell karta (kommer inte ihåg vilken). Sen åker du till den rutan. När du närmar dig spökskeppet går du ombord automatiskt. Döda alla fiender där inne, så får du Triforcekartan i en kista. Sen ser du ju var Triforcebiten är. FUNKA INTE JAG ÅKTE MOT DEN MEN DEN FÖRSVAN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 har du den här spökskepps kartan då ? för jag åkte mot den och den försvann,men då hade jag ingen karta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_smokey Skrivet 30 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 har du den här spökskepps kartan då ? för jag åkte mot den och den försvann,men då hade jag ingen karta. nej men jag vill ha! shanks är det från one peace?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg