msxmsx Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 jag fattar inte det där vapen fusket på driv3r jag skriver in koden men den funkar inte :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 humm det var svårt jag ska kolla efter andra koder håll ut ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 sorryjag har ochså driver3 funera inte för att något har gjort fel när den skule sicka in fusket jag kan inte att få funger koderna förlåt mej jag gjode mitt bästa. Fråga en fusk expert i ställe :( men jag hoppas att du klara det lycka till : B) good luck soldat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 allså har du kollat i cheat menyn ?.. du skriver in fusket i huvudmenyn sen kollar du i cheat menyn i options..dom fusken här på fuska.se funkar iallafall,,,,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 (redigerat) ochså på http://www.cheatplanet.com det står där ochså fusk till driver 3 :P :D :rambo: :kung: :meddum: ha det bra Redigerat 31 Juli 2004 av GTA KILLEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 (redigerat) tack :D :D :D :D Redigerat 1 Augusti 2004 av msxmsx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 det var sååå lite :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 gamewinners.com e också bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg