Gäst max99 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 du kan dra åt h*lvete din fuling!! vi e inte snåla vi har bara många spel har du något problem med det eller?? vad rör detta dig?? detta är MITT problem så fuck you Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 (redigerat) gå in på http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/screenindex.html för att det är 8 nya bilderhttp://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914983_20041022_screen004.jpg och även på http://www.gtagaming.com :D Redigerat 24 Oktober 2004 av GTA KILLEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 du kan dra åt h*lvete din fuling!! vi e inte snåla vi har bara många spel har du något problem med det eller?? vad rör detta dig?? detta är MITT problem så fuck you Känn dig varnad.. Och ni andra håll er till ämnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 ni e bara avensjuka på oss som kan ladda ner spel dessutom e det inte falskt era dumhuvud!! det e ju det riktiga spelet fattar ni väl?? :angry: Är ru PUNDAD!!??ROCKSTAR FÖLORAR EN MASSA PENGAR PÅ DET!!DOM KANSKE GÅR I KOMMKURS!!TÄNK LITE ERA ÄRt-HJÄRNOR!!HATAR SÅNNA KILLAR SOM LADDAR NER!! :angry: : FATTAR NI TRÖGT ELLE?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Admin man får väl inte snacka om sånt om Pirat kopior här ?Därför försöker vi få dem att sluta ladda hem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 (redigerat) BRA SAGT RED. TÄNK OM DE GÅR I KONKURS TACK VARE DE SOM LADDAR NER SPELEN I DATORN Redigerat 24 Oktober 2004 av cool_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trazzor Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Tror du inte vi skiter i Rockstar huvud saken är att max och jag får spelet så vi skiter i alla andra...ööö rockstar förlorar pengar....Vem bryr sej??? INte jag och Max så ni e riktigt avundsjuka era Icke Gta San Andreas spelare...haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 ni som laddar ner.....kan bli anmälda av Rockstar-games...och det e ett stort företag.....(asså inte lite pengar i böter)!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 mm håller me er max o trazzer jag bryr mig f*n inte om dom går i konkurs bara man får spelet så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 OM ROCKSTAR GÅR I KONKURS SÅ KOMMER DET NTE KOMA NÅGRA MER GTA SPEL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Om Rockstar går i konkurs kommer inte spelet San Andreas tillverkas mer, och inga uppföljare heller. Ni kanske inte ens får spelet om det går i konkurs innan det släpps.. Du vet affärerna får ju inte själva spelet förrän 29/10-04. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trazzor Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Ja och de skiter jag, max och Xeson i för vi har spelet...(inte xeson kanske)så vi skiter i om det inte släpps plus att farför tror du dom kommer gå i konkurs??? Vi och kanske 10 till i sverige laddar hem och de e typ 100000 som köper sp....fu u all som tycker laddning från internet e dåligt...BLHAAAA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg