Joy Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Ha ! Ni och tio till som laddar ner ? Det tror ni va, det är desto fler som laddar ner det i Sverige ska du veta, inte för att det är bättre, men det är fakta . Så du bryr dig inte om det kommer några uppföljare ? det skulle du gjort, du gillar ju San Andreas så otroligt mycekt, så varför skulle en uppföljare om nåra år vara dumt ? Du tänker inte efter .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Man ska absolut inte ladda hem spel det är bara korskallar som gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Jag håller med dig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Vist det är skit dumt att ladda ner spel från internet men tyvär har TRAZZOR en poäng med det hela. Det kanske är 500 personer som laddar ner från internet och kanske 50 av dom åker fast för det. Men sen är det 10000 tusentals personer som köper det i bara i Sverige! Fast sen är det ju att spelet blir mycke bättre om man köper det i butiken. Sen tror ja inte Rockstar går i konkurs för det. Dom går mycke mer plus i ekonomin än minus, när dom gör dessa skivor för dom kostar det kanske 50 spänn att framställa en skiva sen säljer dom dem för 500-600 spänn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Jag tänker önska mig det till jul! ALDRIG ATT JAG LADDAR NER DET! Jag vill ha en uppföljare som några vissa andra inte verkar vilja ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trazzor Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Bra sakt speedez...där hör ni era(kan man kalla er nollor) Dom går mer upp i plus än minus...och sen e de många som noobar som laddar hem som åker ditt!!! Men speedez Det är exakt lika bra som de man köper i affären bara de att de e grattis att ladda hem...men man får massor av andra saker i orginalet som tex..Manual..karta mm..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Ni är en av alla data hacker ni hjälper dem att förstöra alt ni är typ som virus skapare j*vla snålisar.Vi är inte alls avundsjuka vi vill inte åka fast :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Data hacker och data hacker .. Vet jag inte .. Men men :) Okey, detta har spårat ut ordentligt ... Ingen överhuvudtaget har rätt i att kalla varandra fula ord som ni gör .. Rockstar går inte i konkurs för att ni laddar ner, det kan jag hålla med om, Rockstar vill att man ska köpa det i affären, visst, men världen sprängs trots allt inte för att man laddar ner. Helst ska man ju då inte ladda ner .. Men ... Man gör som man känner för. Detta är på så vis meningslöst just nu, ni har det, och vi andra får det snart . Sen är allt frid o fröjd (Hoppas jag) .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trazzor Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Ja bra sagt....För de va ni som börja och hålla på när max och jag fick det..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Men trazzor trazzor trazzor nu har du fel det ska ni veta det kostar mycket att ladda ner också för det kostar hela tiden att ladda ner sen tar det mer plats på datorn också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 har det ochså kul asså fick det i går faktist :gitarr: :gitarr: :kung: hur kul som hälst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 ja, de e säkert skit roligt men avslöja inte förmycket till oss som inte har spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg