kalle437 Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Tycker det verkar skit bra! Ska köpa det direkt när det kommer ut.. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Jag fick The Sims bustin' out där 100:- billigare.. inget fel med dom.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 nä men du e lite off topic nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Jag bara sa till XezoN att det inte är nåt fel på cd-wow, men förlåt mej då, världen har väl inte gått under för det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 har jag inte sagt men detta handlar om gta san andreas bara så du vet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 jag har läst att det tar 30 minuter att en cyke upp för Mount Chilliad (beget i gta:san anderas) www.gta-sanandreas.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 wow måste vara stort..men det verkar kul att cyckla ner! hahahaha!!!! från ett stup!! hahahahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 driv3r e bättre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 ja just nu men gta:san andreas kommer att köra över driv3r lungt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 japp du bör inte säga så för gta sa har inte släppts så driv3r kan slänga sig i väggen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 men GTA:SA har ju blivit försenad en vecka!!! störande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 men GTA:SA har ju blivit försenad en vecka!!! störande vadå har? och om man orkar vänta i typ två mån, då går priset ner för spelet!jag köpte true crime för halva priset i maj... :rambo: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg