Gäst max99 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 coola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 vilken bild är bäst nu?? :huh: :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Det måste jag skaffa... har jag bestämt mig! När kommer det ut? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adrenaline X Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 18 oktober va den sagt men ja hörde nått rykte om att de skulle bli försenat till 27 istället anyway nån som kan skänka mig 50 kr så ja kan köpa de :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 asså det känns taskigt att jag kan få det när ni måste betala.... jag lovar gta killen om du hade chippat ditt ps2 och gett mig adressen hade jag skickat en gratis kopia till dej!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 ja så :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 ja så jag har faktist goda sidor med :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 vad är för adress?? ;) :o :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 din. så du kunde ha fått en.. bor du långt upp? jag bor i skåne i helsingborg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (redigerat) det kommer att finnas 150 uppdrag i spelet :cool: :cool: Redigerat 1 Oktober 2004 av GTA KILLEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 ok..det var väl 50 i VC? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag tror att det kommer att bli kul men vem vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg