Gäst Hulk746 Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 i morgon så kommer gta:sa ut tror jag nog att det var Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 gå in på http://www.gtagaming.com/sanandreas/cheats för fusk finns dt redan fusk till dt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 28 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 san andreas komm ut 26/10 i usa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (redigerat) ja, då så :lol: :D har du sa? Redigerat 28 Oktober 2004 av Shark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Jag ska solklart köpa det men ja tänker vänta ett litet tag med att köpa tills efter jul och se om ja får det istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 (redigerat) Jag ska solklart köpa det men ja tänker vänta ett litet tag med att köpa tills efter jul och se om ja får det istället.Samma här (tror jag :unsure: ) Hur ska jag få min mamma att köpa det till julklapp!? :huh: :unsure: (det är ju K-18) Redigerat 29 Oktober 2004 av Nike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 idag kommer spelen för endel. hoppas jag får det, då ska jag spela hela dan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 ja, då så :lol: :D har du sa? nej det jag inte <_< ( för att jag har köpt en epa-traktor(volvo duett pv 445-51) för alla kr som jag hade <_< men till jul då ska jag önska mej det :lol: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 vaför ville du ha traktor??vad ska du med dt till, mr_gta?? :huh: :blink: :wacko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 för jag tycker mer om epaor än gta och min dröm är att bygga en egen epa-traktor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 du, dt finns lagliga program där man kan ladda ner lagligt! , dumma Pokémon... VA!!!!! finns det att ladda ner GTA San andreas LAGLIGT..... Isåfall... VAR????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 för jag tycker mer om epaor än gta och min dröm är att bygga en egen epa-traktor ok dt e ju bra! :) men varför var du inte så glad när du sa dt? VA!!!!! finns det att ladda ner GTA San andreas LAGLIGT..... Isåfall... VAR????? får jag inte berätta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg