knutte_knuten Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 hejsan! jag ska bränna ut en video på en dvd-rw skiva men jag lyckas inte med det, vad e det för speciella inställningar man ska ha för att kunna bränna ut, jag har brännprogrammet nero. h emil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Kan vi få filändelsen på filmen tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Nero? Är det en DVD brännare? :unsure: Det tror jag inte, då är det det som är felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 det kan vara att du inte har en video brännare... men nero ska funka om du ha start smart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Var det inte det jag sa..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Var det inte det jag sa..? nää.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Nero? Är det en DVD brännare? :unsure: Det tror jag inte, då är det det som är felet. Nero är väl bara ett brännar-program och inte själva brännaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Nero kan bräna skivor, men inte göra innehålet på dem(t ex menyer på dvd-skivor). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 nää... du borde nog fixa ett annat program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.