Pelleelle Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Man har ju inte fångat den då,dÿmmer(mitt egna uttryck för såklart).Jag lärde en Goldeen på 10 Surf,Dive och Waterfall.Nu är den på 60=) :meddum: Jag glömde det. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 (Gold Pidgey @ 31/07-2004 17:39:10) Fånga en tentacool som du lär surf,dive och waterfall! Den blir din matrial-pokemon! Vilken boll är bäst att fånga den med utom ''Master boll'' Ultra boll.. men nu ska du fånga en vatten pokémon,t ex Tentacool... Sen ska du dyka på dem mörka ställerna .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jag fick den med net boll för 1000 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Hittar inte pokemonen på paketet :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Ta Pokeboll och den Pelliper du fånga skulle du inte slösa en ultra boll jag fånga Rayquaza med en Ultra boll Rayquaza är en Pokemon i Sky Pillar som är på level 70 ifall du inte visste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg