Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 ok sry läste slarvigt Jag är här för att hjälpa till!! Doom 3 kommer ju att bli bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 aa men jag är nog för mesig för sånna spel men det blir nog skit bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 aa men jag är nog för mesig för sånna spel men det blir nog skit bra Vadå mesig du är ju inte mesig!!!!!!! ;) Köp Chronicles of riddick: escape from butcher bay eller need for speed underground 2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 nej jag skoja bara men jag är inte så mkt för skräck spel men jag ska testa det hos någon kompis det är en sak som är säker. Och dom andra 2 spelen ska jag nog inte köpa det är säkert jätte bra spel men jag kommer inte ha råd kan typ bara köpa 4 spel det här halvåret( kanske 5 :D ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 nej jag skoja bara men jag är inte så mkt för skräck spel men jag ska testa det hos någon kompis det är en sak som är säker. Och dom andra 2 spelen ska jag nog inte köpa det är säkert jätte bra spel men jag kommer inte ha råd kan typ bara köpa 4 spel det här halvåret( kanske 5 :D ) jag kan typ köpa 15-19 eller nåt sånt men kommer att köpa typ 4 spel istället. Det finns så otroligt med braa titlar detta halvår!!!!!!!! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 när alla titlarna har släppts så kommer Xbox regiera mohahah. Jag är orolig för att jag kommer glömma bort att göra läxorna(ska börja i 8:an mkt prov och läxor) men jag ska göra en spel tid och läx tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 när alla titlarna har släppts så kommer Xbox regiera mohahah. Jag är orolig för att jag kommer glömma bort att göra läxorna(ska börja i 8:an mkt prov och läxor) men jag ska göra en spel tid och läx tid du härmar ju mig! jag ska också göra så! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 aa det är en bra ide tycker jag man måste ju göra läxorna för att få bra betyg men man vill ju också spela alla grymma spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 aa det är en bra ide tycker jag man måste ju göra läxorna för att få bra betyg men man vill ju också spela alla grymma spel jag kommer inte att kunna gå ut på dar tack vare spelen! :( Jag behöver gå ut annars blir jag bara röd i ögonen som alltid! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 hoppas att det blir dåligt väder i höst så har man nått att skylla på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 hoppas att det blir dåligt väder i höst så har man nått att skylla på tänk dig i nov när man har halo 2 och det är förhoppnings vis snö ute, gud vad härligt att sitta i rummet då! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 aa jag kan knappt bärga mig till när man får spöa skiten ur covenanterna. Och du vi kan köra på Xbox live Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg