Hoppa till innehåll

Nöjesparker


Blitzcat

Rekommendera inlägg

(Thunder-Pikachu @ 31/07-2004 14:55:00)

jag gillar Grönan eftersom jag har aldrig varit i Liseberg , jo 1 gång men då var jag 4 år  :)

eller hur är grönan kul Fritfal Tilt är skojig

ja ,jag tycker den e skojjig :)

 

 

jag gillar lustiga huset .. och en sak till som jag absolut inte komemr att glömma och det är ganska äkligt och jag hade mycket tur då

 

 

det var när jag skulle åka Vikinga Gungan i grönalund , jag å min kompis stog i kön presic när kön och kollade på gungan .. och min kompis såg att den som satt längst bak höllpå att holla handen i magen , vi gick bort från kön en bit och tittade på .. sen hände det .. precis när vikinga gungan kom högst upp i luften med bakdelen ( där satt den personen som hade handen på magen ) då flög det SpYa!!

över vikinga gungan det var hur äkligt som hälst!!

 

sen fick arbetarna tvätta bort all spya , vi tyckte lite synd om dem som satt 1 rad framför den personen som spydde

Redigerat av Donkey Kong
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Donkey Kong @ 31/07-2004 15:03:37)
(Thunder-Pikachu @ 31/07-2004 14:55:00)

jag gillar Grönan eftersom jag har aldrig varit i Liseberg , jo 1 gång men då var jag 4 år  :)

eller hur är grönan kul Fritfal Tilt är skojig

ja ,jag tycker den e skojjig :)

 

 

jag gillar lustiga huset .. och en sak till som jag absolut inte komemr att glömma och det är ganska äkligt och jag hade mycket tur då

 

 

det var när jag skulle åka Vikinga Gungan i grönalund , jag å min kompis stog i kön presic när kön och kollade på gungan .. och min kompis såg att den som satt längst bak höllpå att holla handen i magen , vi gick bort från kön en bit och tittade på .. sen hände det .. precis när vikinga gungan kom högst upp i luften med bakdelen ( där satt den personen som hade handen på magen ) då flög det SpYa!!

över vikinga gungan det var hur äkligt som hälst!!

 

sen fick arbetarna tvätta bort all spya , vi tyckte lite synd om dem som satt 1 rad framför den personen som spydde

Synd om han som spydde också :wacko:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I sverige är det väl lisebärg,

men det finns ju skit coola i U.S.A. tror jag :P

ja där finns det världens största Nöjesfält men jag tycker Disney land Paris är bäst och Wander land Wander land är typ alt med vatten det finns såna dära båtar man åker i en flood en sprutar alla vatten sen åker den ner i vattnet 2-3 sekunder sen åker upp det finns mycket roligt berg och dal banan där är bäst kommer bara vatten på en
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...