Gäst 0012 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 jag gillar Grönan eftersom jag har aldrig varit i Liseberg , jo 1 gång men då var jag 4 år :) eller hur är grönan kul Fritfal Tilt är skojig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donkey Kong Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 (redigerat) (Thunder-Pikachu @ 31/07-2004 14:55:00) jag gillar Grönan eftersom jag har aldrig varit i Liseberg , jo 1 gång men då var jag 4 år :) eller hur är grönan kul Fritfal Tilt är skojig ja ,jag tycker den e skojjig :) jag gillar lustiga huset .. och en sak till som jag absolut inte komemr att glömma och det är ganska äkligt och jag hade mycket tur då det var när jag skulle åka Vikinga Gungan i grönalund , jag å min kompis stog i kön presic när kön och kollade på gungan .. och min kompis såg att den som satt längst bak höllpå att holla handen i magen , vi gick bort från kön en bit och tittade på .. sen hände det .. precis när vikinga gungan kom högst upp i luften med bakdelen ( där satt den personen som hade handen på magen ) då flög det SpYa!! över vikinga gungan det var hur äkligt som hälst!! sen fick arbetarna tvätta bort all spya , vi tyckte lite synd om dem som satt 1 rad framför den personen som spydde Redigerat 31 Juli 2004 av Donkey Kong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 (Donkey Kong @ 31/07-2004 15:03:37) (Thunder-Pikachu @ 31/07-2004 14:55:00) jag gillar Grönan eftersom jag har aldrig varit i Liseberg , jo 1 gång men då var jag 4 år :) eller hur är grönan kul Fritfal Tilt är skojig ja ,jag tycker den e skojjig :) jag gillar lustiga huset .. och en sak till som jag absolut inte komemr att glömma och det är ganska äkligt och jag hade mycket tur då det var när jag skulle åka Vikinga Gungan i grönalund , jag å min kompis stog i kön presic när kön och kollade på gungan .. och min kompis såg att den som satt längst bak höllpå att holla handen i magen , vi gick bort från kön en bit och tittade på .. sen hände det .. precis när vikinga gungan kom högst upp i luften med bakdelen ( där satt den personen som hade handen på magen ) då flög det SpYa!! över vikinga gungan det var hur äkligt som hälst!! sen fick arbetarna tvätta bort all spya , vi tyckte lite synd om dem som satt 1 rad framför den personen som spydde Synd om han som spydde också :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 för länge sen när volten fanns så åkte jag volten med min kompis han blev så rädd så han hålde mig i halsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Fritt fall tilt Rockar!!!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Liseberg är den bästa Nöjesparkarna i hela svergie tycker jag Flum ride den äger balde okså jag spydde på balder :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Liseberg är den bästa Nöjesparkarna i hela svergie tycker jag Flum ride den äger balde okså jag spydde på balder :unsure: hur lyckas man? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Flumraide rockar också! Den åkte jag 4 gånger irad! Men man blev blöt!!!! Forsränning var inte lika skoj!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 I sverige är det väl lisebärg, men det finns ju skit coola i U.S.A. tror jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 I sverige är det väl lisebärg, men det finns ju skit coola i U.S.A. tror jag :P ja där finns det världens största Nöjesfält men jag tycker Disney land Paris är bäst och Wander land Wander land är typ alt med vatten det finns såna dära båtar man åker i en flood en sprutar alla vatten sen åker den ner i vattnet 2-3 sekunder sen åker upp det finns mycket roligt berg och dal banan där är bäst kommer bara vatten på en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.