Dream Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 http://www.shockwave.com/sw/content/rampage är det gratis?man stoppar in mynt är det på ritigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donkey Kong Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 nej så klart! jag har gort det bomba me mynt som jag gör då har man oändligt med liv typ :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 då är det med mynten inte ritigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 När man betalar på internet måste man väll skriva in adress och sånt så de kan skika en räkning eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 men är det gratis???Man stoppar in 25öre är det ritigt?så de skicka en räkning eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Nej det är inte riktigt de kan inte veta var du bor ändå :P Jag har stoppat in många mynt och inget har hänt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 ok men jag har en 55% dåligt känsla om det här så måste vara säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Nej det är inte riktiga mynt. Om du skulle fått en räkning, vilket du inte skulle få på det här spelet, så har du rätt att inte betala ett piss....=P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.