Hoppa till innehåll

Celebi

Toxic!

Rekommendera inlägg

• Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag såg när min kompis gjorde det,

och efter han fångat alla Unown i bokstavsordning

gick han till Prof. Oak eller Prof. Elm och fick en attack

som han sedan lärde Unown A, då öppnas en gång i ruins of alps

(eller så öppnade han den själv kommer inte ihåg).

Gången leder till G/S bollen som han gav kurt.

Kurt öppnade den och gav tillbaka den.

Sen gick han till Sacred Shrine i Ilex forest

och mötte Celebi :D :D :D :D :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har gs bollen men vad ska man med den till?

och jusste det finns visa om säger att yamikarsu och magumarsi dom som vart i forummet länge kommer ihåg dom spännande historierna om den mytomspunne magumarsi och jag har sätt den med egna ögon.en fåpgel av blad med en gloria över huvudet ochnån gång kan väll nån berätta dom gammla historiernaa om magumarsi när det berättades om magumarsi var alla i forummet helt förstelnade allt var om magumarsi trådarna ledde alltid ur topic på grund av att nån chaffsade om magumarsi iallfall det finns en del som säger att om man lägger in moltres med en celebi på dagiset och sedan när ett ägg kommit sätter man in samma celebi me en moltress när ett ägg kommit sätter man in en articuno och sedan en o-oh och sen e lugia sen en mew då kommer ettt ägg med en magumarshi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och jusste det finns visa om säger att yamikarsu och magumarsi dom som vart i forummet länge kommer ihåg dom spännande historierna om den mytomspunne magumarsi och jag har sätt den med egna ögon.en fåpgel av blad med en gloria över huvudet ochnån gång kan väll nån berätta dom gammla historiernaa om magumarsi när det berättades om magumarsi var alla i forummet helt förstelnade allt var om magumarsi trådarna ledde alltid ur topic på grund av att nån chaffsade om magumarsi iallfall det finns en del som säger att om man lägger in moltres med en celebi på dagiset och sedan när ett ägg kommit sätter man in samma celebi me en moltress när ett ägg kommit sätter man in en articuno och sedan en o-oh och sen e lugia sen en mew då kommer ettt ägg med en magumarshi.

Fattar nada :blink:

Kan du inte sätta punkt nån gång eller åtminstånde byta rad nån gång. Istället för att bara rabbla upp allt i en enda stor mening.

Förstog inget av det där, förutom den första raden. :blink:

'''jocke'': du menar väll att vissa säger att det funkar och vissa säger inte att det funkar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

harru probs mä va ja skriver så shitit att läsarerå.

hehehe. jag hittade 2 ord i den här meningen som är rättstavad. :D *skoja* :lol:

Nej, jag har inget emot din "svenska", bara tänkte att man kunde kanske lära sig något som man inte visste :student:

Redigerat av No Fear
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ha du GS bollen?!Du kan ju få en Celebi!

Förresten...D där pkm du berättade som heter nåt me magamarsi eller magaharsi eller va d e...ha du nån bild av d? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...