0014 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 (Thunder-Pikachu @ 01/08-2004 22:40:21) Det går inte utan gameshark...inte än i alla fall.. johooooo det går det med GS BOLL och fånga alla unown :angry: :angry: ja, men GS bollen får man genom Gameshark... jag har också gameshark, och det är helt underbart...man kan lära en elpokemon surf och eathquake osv.alla pokemon kan lära sig alla attacker.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lolonoa Zoro Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (redigerat) Jag lovar att jag fick celebi nar jag fangade alla unown man ska ga dit dar det star maser av unown pa en vagg sen nar du har dom me dig sa oppnas en dor du gar dit och om du har alla unown sa ar celebi dar Redigerat 5 Augusti 2004 av Lolonoa Zoro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
obbe Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 jag fick också celebi på det sättet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 finns det nån bild som bevisar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kim_hellstrom Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (redigerat) förklara dubbelt så bätre och exsakt så man för står vad ni menar okej för jag fattar inte hur ni menar??? :o :o :cry: Redigerat 5 Augusti 2004 av kim_hellstrom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 vart är det ingången kommer att vara då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kim_hellstrom Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (redigerat) förklara mycket bätre tack!!! :unsure: Redigerat 5 Augusti 2004 av kim_hellstrom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kim_hellstrom Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (redigerat) ja det kan man ju undra fast man vill ju veta hur ni gjode det också !! :D Redigerat 5 Augusti 2004 av kim_hellstrom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kim_hellstrom Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (redigerat) Jag lovar att jag fick celebi när jag fångade alla unown man ska gå dit där det står maser av unown pa en väg sen nar du har dom med dig så öppnas en dör du går dit och om du har alla unown så är celebi där??? knepig fråga om man inte vet vat man ska leta på vägen !!! :unsure: Redigerat 5 Augusti 2004 av kim_hellstrom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kim_hellstrom Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Jag lovar att jag fick celebi när jag fångade alla unown man ska gå dit där det står maser av unown pa en väg sen när du har dom med dig så öppnas en dör du går dit och om du har alla unown så är celebi där???? förklara dubbelt så bra och exsakt för jag fattar inte hur ni menar och om man inte vet vad man ska leta på vägen vad gör man då??? :unsure: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pikamaxi Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 hur får man game shart jag vill ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (redigerat) .:wacko: Hur lyckas alla gå på alla falska historier om hur man fångar celebi utan gameshark.....:wacko: :angry: MAN MÅSTE HA GAMESHARK!!!!!!!!!!!!!!! :angry: Redigerat 5 Augusti 2004 av Jacobsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg