0014 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 mm..tror det också...vill se ett bildbevis innan jag tror det...fast jag har redan celebi.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senyoru Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Ja och nej jag tror att det går i den japanska versionen av pokemon crystal, men det är säkert också bara sk****it snack. Men annars har jag en sida som man kan bästella game-shark ifrån... http://www.pricegrabber.com/search_getprod...asterid=271459/ jag ska göra det omjag får... :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 haha Jag har redan både celebi o mew så då kan man staila inför de som inte ännu är CELEBI ägare!!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Där står de att den kostar $29,99. men hur mycket kostar den i svenska kronor?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 hmmm, få se nu.... <_< aa... :rolleyes: ...Det blir ungefär 2900...:wecko:............skoja bah :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 det e 299:- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Ja och nej jag tror att det går i den japanska versionen av pokemon crystal, men det är säkert också bara sk****it snack. Men annars har jag en sida som man kan bästella game-shark ifrån... http://www.pricegrabber.com/search_getprod...asterid=271459/ jag ska göra det omjag får... :D :P Den svarta grejen ha jag!E d verkligen GS?Jag brukar inte använda den...Jag fick den av en kusin te mej...Sen fick jag en bok av koder sen han sa att d hör tesammans ungefär så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Fyra av fem av mina kompisar har fått den UTAN Game Shark(GS) :angry: :angry: Så fort jag möter Celebi på mitt Pokemon Crystal(engelska versionen) ska jag ta några bildbevis åt 1400 och alla andra på detta forum när jag fångar honom SÅ DET SÅ!!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Fyra av fem av mina kompisar har fått den UTAN Game Shark(GS) :angry: :angry: Så fort jag möter Celebi på mitt Pokemon Crystal(engelska versionen) ska jag ta några bildbevis åt 1400 och alla andra på detta forum när jag fångar honom SÅ DET SÅ!!! :P Fick dom d av den där Unknown grejen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 dom kanske inte använde jusst gamechark men kanske action kit replay demo game genie eller nått.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 dom kanske inte använde jusst gamechark men kanske action kit replay demo game genie eller nått.... ehhhhm. kan du sätta ett komma mellan varje saktex, game, genie, gameshark, osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Porygon2 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Dom fick den via unown sättet uatn GameShark, ja :) PS. I sättet ingår inte bara att fånga unown i bokstavsordning, utan en massa annat grejs också. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg