Rullis Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Har börjat med Mario Golf igen.. vi har fått gubbarna upp till Wario.eller det här bonden,vilken som e sist.. och jag har fått Donkey.. just nu håller jag på med Mario..alltså att få honom.. Men ska fråga en annan grej. Vi har BARA en bana kvar med ring spelet.. vad får vi om vi klarar den ? :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 är mario golf roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 ja det är det...fast jag gillar Tennis mer ändå... Jag vet bara att om man skaffar 30 stjärnor får man DK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 japp,DK har vi :) min bror klarade Mario igår.. Nu ska vi få Bowser :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 japp,DK har vi :) min bror klarade Mario igår.. Nu ska vi få Bowser :D grghh..Jag förlorade mot bowser på sista hålet..var nog lite trött då :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 oj jag glömde att mario golf fanns i nintendo 64 jag tänkte hela tiden på papper mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 okej...bowser slår väl näst längst? eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 okej...bowser slår väl näst längst? eller? mm det gör han nogKommer inte på vem mer man kunde få efter bowser..hmm det var nog metal mario :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Man kan få 4 gubbar genom nåt game boy spel oxå ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 juste...dom är faktiskt rätt bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Okej :) VI FICK BOWSER NU!! :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 wee...grattis.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg