blue_yoshi Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 hur 17 ska jag göra? jag har tagit alla nycklarna. men det fattas en. jag kör det där grejset där man får ice arrow. men det fattas en nyckeln. jag har tagit ALLA. inklusive den som man ska användalen of thru till. (hur det nu stavade :P) hur ska jag göra? :huh: :( :( :unsure:
blue_yoshi Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 är det ingen som vill hjälpa lilla mig *gråter*
0014 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 I deras träningsarena, bestående av elva rum, skall du hitta sju av nio nycklar. Du håller sig till vänster direkt efter ingången till träningsarenan och beträder ett rum, i vilket du måste besegra motståndarna inom en viss tid. Först därefter öppnar sig ingången till nästa rum, i vilket du tvingas inom tidsgränsen samla fem silverrubiner. Men du lyckas även med detta och dörren till framsidan av rummet mittemot öppnas. Då behövs skicklighet: du måste försvara dig mot flera Wolfsheimer och besegra dem. Väl avklarat tar du fram Sanningens öga (Lens of Truth) och ser ingången till rum 6. Här finns en kontakt som du måste aktivera. Då förs gallerstavarna till rum 5, åt sidan. Nu skjuter du det svarta blocket vid norra utgången åt sidan därtill du behöver titanhandskarna du erhåller i Spirit Tempel (Silverhandskarna) och i Ganon´s Castle (Guldhandskarna). Så hamnar du i rum 5, i vilken du först måste besegra alla motståndare. Först därefter upptäcker du med Saningens öga (Lens of Truth) en kista, som innehåller en nyckel. Efter att du förblindat statyns ögon i rum 6, hamnar du i ett rum där du först måste hitta kontakten som öppnar dörren. Du tar stålhammaren och slår sönder statyerna på väggen. Så frilägger du en ögonkontakt, på vilken du skjuter en pil. Dörrens öppnas! Där finns ytterligare en kontakt i golvet. du ställer sig på den, och flammorna i mitten slocknar. Nu når du en kista innehållande en nyckel! När du också i rum 10 slagit alla motståndare inom tidsramen kommer du till det centrala rummet, som är fullt med kistor, reglerade dörrar och galler. I mitten väntar i en stor kista ispilarna och du utnyttjar skickligt alla dina nycklar för att nå dem. En nyckel hittar du för övrigt åter igen när du sätter in Saningens öga (Lens of Truth). Direkt till vänster går du genom en dörr och skådar då uppåt. Där finns en öppning! du klättrar uppåt på gallret och når ett rum, i vilket du hittar en kista med en nyckel i!
Veilor Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 ok,har du använt nycklarna än eller?för den rätta vägen är åt vänster bara så att du vet!
0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 mm... använder man fel nyckel i det sista rummet så måste du leta efter de sista...
blue_yoshi Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 hm. okej. för jag vet att man måste gå och ta en nyckel på höger sida, eller? aja jag har gjort det. ska se om jag hittar de andra då. men jag vet att jag har tagit alla :( det finns ju inga fler! *BUHUUUUUUU!*
Gäst henke37 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 det fins ett hål i nättaket i dörrumet...
0014 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 mm...den vägen leder till den sista också...
Arwen Undomiel Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 mm...den vägen leder till den sista också... Det visste inte jag! Så det är alltså inte kört även om man tar den högra vägen?
0014 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 nix...du behöver bara 7 av de nio nycklarna som finns där...
Rekommendera inlägg