:Fuskaren: Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 jag har ett Pokemon Sapphire och Pokemon Guld kan jag byta över tex Mettwo och sånna från Guld och lägga in i Sapphire? Svara gärna snabbt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 kanske man kan,men det funkar inte för mej =S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 det går inte...har provat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jag har också provat men det går inte... Men om man byter över en t.ex caterpie så får man national dexen! Nu räknas alla pokemon från alla trakter(byt bara mellan fr/lg, colloseum och emerald)man måste nu bara byta hela tiden tills man har alla 386 pokemon. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg