Hoppa till innehåll

Colosseum

Gäst 0012

Rekommendera inlägg

vet nån enkelt sätt hur man klarar Den där colosseum stadiumet efter man möt snagma bossen jag tycker den är svår :oeller måste man klara den

Redigerat av Thunder-Pikachu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså efter man klarar alla dem där king så får man ju nycklar till den där porten efter åt så klarade jag snagma bossen sen kom jag till en slaxs Stadium måste man klara den kan nån ett bra sätt att göra det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska ha pokémon med olika typer och Höga grader går det bäst med. Och MÅNGA bollar.

fast kan man fortsätta på andra upp drag om man inte klarat det ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag avbröt innan jag skulle gå in där och då Gick jag till Mount Battle och tränade.

ok jag klarade hon som hade metagross så kom den där gammlingen han blev ond så klåde han mig på direkten jag slössade min master boll på metagross :P var det smart
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Thunder-Pikachu @ 03/08-2004 14:10:28)

Jag avbröt innan jag skulle gå in där och då Gick jag till Mount Battle och tränade.

ok jag klarade hon som hade metagross så kom den där gammlingen han blev ond så klåde han mig på direkten jag slössade min master boll på metagross :P var det smart

Du skulle ta den på Tyranitar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0013 @ 03/08-2004 18:04:31)
(Thunder-Pikachu @ 03/08-2004 14:10:28)

Du skulle ta den på Tyranitar

ok men jag ska försöka fånga han men en vanlig boll :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...