mario64 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 SNÄLLA!!!!!!! HJÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!! JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA!!!!!!!!! VAD SKA MAN GÖRA NÄR MAN HAR FÅTT REDA PÅ LÖSEN ORDET TILL PIRAT SKEPPET DÅ OVERNATTAR DOM JU PÅ CAFET I WIND FALL ISLAND MEN MAN KAN JU INTE KOMMA IN TILL CAFET FÖR ATT DOM HAR STÄNGT FÖR PIRAT PARTY OCH JAG HAR FÖRSÖKT ATT GÖRA DET TILL DAG MEN EN OND KRAFT BLOCKERAR MAGIN VAD SKA JAG GÖRA!? :( :unsure: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Tja det låter lite snett men........ Du ska till din födelse ö sedan så ska du ha en fary med dig släpp ut den så vid "grandmar" så får du elexir soup.sedan så ska du på baksidan utav ön. när du har seglat runt så ska du spränga upp en vägg så ska du segla in i gråttan. då kommer det en reklam sedan så ska du nog fortsätta själv!!!! :medieval: :zzz: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 oj då jag läste inte hela medaldet du ska till pirat skäppet sedan så ska du skriva in koden och sedan så ska du ta dig över och ta bomberna och sedan så kan du läsa åvan för.! :kung: :rambo: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 du får en bombsäck efter att du klarat det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 gå till piratskeppet säg koden, segla till din födelse ö, gå till baksidan och skjut sönder porten, snacka med valoo, gå tillbaka till framsidan och gå in i skogen, spräng stenen, hoppa in och få större pengasäck och ta en fairy, gå till mormor och öppna fairyn, få soppan och stick från ön! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg