Schassen Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 hl2 datorn var ändå coolast det bara måste man ju hålla med om.dom andra var inge snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 www.komplett.se sök på diabolic. så kommer mitt chassi se ut, även om det inte är moddat är det snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) Hehe... Fräckaste dator jag har sett... Coolt att den är hemmagjord. :cool: Hl2, alltså. Redigerat 15 Augusti 2004 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 www.komplett.se sök på diabolic. så kommer mitt chassi se ut, även om det inte är moddat är det snyggt. jag sökte på den du sa och jag måste säga att det chassit var väldigt snygg och inte heller så himla dyrt.bara 995:- kostade det ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 tyxkte den var sådär fakiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 mm så ser hl2 ut!! äkta hl2 style! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HomerSweSimpson Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 f*n VA GRYMM!!!!!!!!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.