primat Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!! jag tar ganon, gör up, up slagträ den får typ 100 i skada sammanlagt och den kommer på 337!!! :angry: GÖR JAG FEL ELLER? :( FATTAR INTE VARFÖR DEN INTE VILL FLYGA!!!! :wacko: PLEASE HELP!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 KAN NI REKOMENDERA EN GUBBE PÅ EVENT 51? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 dubbel posta inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jiglypuff ska man ha på event match 51 b+ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 vilka möter man i event 51 :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jigglypuff? b, ner? :blink: HAN SOMNAR JU BARA! vad är det för speciellt med det? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 vilka möter man i event 51 :student: giga bowser, ganon och mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 om du är i personernas "mittpunkt" när du använder den så flyger dom iväg som en kanonkula, nackdelen är att han somnar en stund ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jippi!!!!!!!! jag klarat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 men åter till ämnet, hur man slår långt på homerun contest. Du ska använda roy, ^A 3 ggr sen ladda med B Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Tack alla nu har jag klarat alla events och fått 435 m :cool: :medieval: :student: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 jag har fått 487.5 med roy :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg