Oden Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Igår satta jag mig för första gången framför mitt Doom III :) Det var grym grafik även fast min dator börjar bli lite utdaterad. Det var skön handling och jag kan inte säga att jag undgick att bli skrämd; satt i ett mörkt rum sent på kvällen. Detta spel måste testas... ni andra som har spelat det, vad tycker ni? Går det upp mot förväntingarna? Det tycker jag att det gör, och mer där till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Är det så att det bara kan vara ett monster på skärmen för att det inte ska hacka? Det är en remake av 1an för alla som inte visste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Doom III är den bra eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jag tycker att doom III är asbra... Nej, jag lovar det, det kommer MYCKET mer än ett litet slämigt monster på skärmen åt gången. Är det ingen annan som har spelat det? Någon som vet när det kommer ut i handeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 doom e väll som duke nuken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Doom är: Blod, Skräck och Zombies. Och kul för den delen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. Fusion Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Är det så att det bara kan vara ett monster på skärmen för att det inte ska hacka? Det är en remake av 1an för alla som inte visste det. det är verkligen inte en remake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 har faktiskt aldrig varit något förkjust i Doom serien, Doom 1 är bäst av dom alla. har dock inte spelat 3an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 har doom 3 en hemsida ?? :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Doom III är inte en remake av ettan nej. http://www.doom3.com är deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) tack och en bra hemsida :cool: :cool: Redigerat 3 Augusti 2004 av GTA KILLEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jo, hade inte kollat på den förut, använde flashversionen. Riktigt grym faktiskt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.