0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 ironisk eller inte...men man ska surfa inne i Union cave...som ligger söder om Violet city...då kommer man ut vid Alpha ruins fast på ett annat ställe...man hittar Natu och Smeragle i ett gräs där också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jo, men det Unowm signalen när man kan fånga honom? Eller är det radio ni menar? Den låten har jag också hört, skumt. Den är typ l'ngst åt höger i radion man kan komma, vrid höger på tuning. (heter så) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
obbe Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 jag har också hört det det är väldigt skumt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 tro mej det är det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jo, men det Unowm signalen när man kan fånga honom? Eller är det radio ni menar? Den låten har jag också hört, skumt. Den är typ l'ngst åt höger i radion man kan komma, vrid höger på tuning. (heter så) den heter "???" asså kanalen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 måste du rätta till allt jag säger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 ironisk eller inte...men man ska surfa inne i Union cave...som ligger söder om Violet city...då kommer man ut vid Alpha ruins fast på ett annat ställe...man hittar Natu och Smeragle i ett gräs där också.. ehh? inne i Union Cave finns det två utgångar med såna. en är det Ho-uh på och den andra en Omanayt(eller hur den stavas). Jag har aldrig sett nån med en Tentacruel/Tentacool.Inte heller Dragonite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 jag trode att det var mew som lät :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 celebi får man genom att putta i g/s bollen i skrinet i ilex forest. men man måste ha en gameshark för det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 hmm...det kanske ÄR en mew...bra idé,Zora_yoshi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Jag ha läst att man måste inte ha GameShark me d!Men d sättet låter rätt omöjligt.. Förresten...Hur många pyssel finns d?Jag ha bara hittat 4st..Finns d fler? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg