kajika Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 var hittar man "lunar harp"!!!?jag har grävt överallt men hittar den inte! hur kommmer man upp till toppen på guda berget i wutai!kommer inte förbi elden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 i stan :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 lunar harp ska du gräva efter ta på lunar harp only sen sätter du ut dom och kollar på vart deras blickar möts där ligger den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 du borde nog läsa instructionerna (eller hur det nu stavas) alltså gå upp för stegen lägg gubbarna utspridda, använd bomben, sen nu ser du att alla gubbar vänder sig åt ett speciellt håll, där de tittar är "saken" nånstans.... lycka till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 jag sa ju det innan och för att komma förbi elden så måste du komma till ubåtarna innan du går ner i båda så ta kistorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lopiska Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 hur gräver man då på final fantasy 7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 hur gräver man då på final fantasy 7 Man kan bara göra det på ett ställe, i Bone Village. Man pratar med en snubbe och sen hyr man ett antal grävare. Man säger bara var de ska gräva. Sen blir det mörkt och när det ljusnar igen står en stängd kista i staden (den var tidigare öppen). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lopiska Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 vart ska man hitta nyckeln som bugenhagen snakkar om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 vart ska man hitta nyckeln som bugenhagen snakkar om Jag tror du hittar den under Bone Village. Du måste använda ubåt för att komma dit. När du kommer fram till området där Bone Village ligger åker du ner under vattnet med ubåten. Där ska det någonstans finnas en tunnel. Följ den och du borde hitta en nyckel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FF7 Fantasten Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 var hittar man "lunar harp"!!!?jag har grävt överallt men hittar den inte! hur kommmer man upp till toppen på guda berget i wutai!kommer inte förbi elden! man måste ha "dragon scale" som man får i det stora fighting huset! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg