:Fuskaren: Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Kan nån ge mig tips på bra Pokemon och var man fångar dom? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Gräs och vatten :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 i grottor finnns bra stenpokemon...som Aggron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shiny Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 RAYQUAZA,SKY PILLAR till höger om flyt-stan och uppåt efter ligan LV70!!!!!!!!!!!!! P.S mycket lätt att fånga enligt mig använd HEART SCALE 3st den ska kunna:DRAGON CLAW,EXTREMSPEED,ANCIENTPOWER och CRUNSH attack 1,3,4 måste man använda HEART SCALE för att lära honom. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 hmm kanske eld skulle vara bra.. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Donphan Safarizon :blink: Wailord... heracross safarizon flygon öknen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Latios - varsomhelst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 herracross zafari zoon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 utvecklas Wailmer till Wailord? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Charizard om du linkar över. Eller Magmurasi typ, en eld snigel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 det går ej linka över jag provat :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg