Tilda Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Hej jag gillar att spela zelda men jag har inte spelat så länge och jag behöver lite hjälp jag vet inte hur man kommer in i den där grottan i nån stad på G alltså när man kommer i från kokiro staden! ursäkta om jag inte kommer ihåg vad städerna heter men jag skulle bli väldigt tacksam om jag fick hjälp! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 finss det ingen som kan hjälpa mig? :unsure: det måste ju finnas nån!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Hej jag gillar att spela zelda men jag har inte spelat så länge och jag behöver lite hjälp jag vet inte hur man kommer in i den där grottan i nån stad på G alltså när man kommer i från kokiro staden! ursäkta om jag inte kommer ihåg vad städerna heter men jag skulle bli väldigt tacksam om jag fick hjälp! ;) jag fattar inte vad du menar!! Det finns ingen kokoristad i ww (om du inte menar där dekuträdet står) och om du e vid dekuträdet ska man inte in i några grottor (förutom den som e blockerad fäst då måste du till windfall island och skaffa bomber först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Tja jag har klarat det men....... vilket hål gravsten eller vad du nu menar så vet jag inte var du är...........jag kan hjälpa dig anars :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 oj jag sa visst fel spel jag menade Ocarina of time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Du menar den i kakariko village? Du ska bara spela zeldas lullaby framför graven men hur man kommer in bakom gallret vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Du menar den i kakariko village? Du ska bara spela zeldas lullaby framför graven men hur man kommer in bakom gallret vet jag inte. Vilket galler? Menar du vid ingången till Shadow Temple? Man ska spela Nocturne of Shadows så warpar man till en plats bakom staketet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg