Gäst Frooz Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) Varför ska man ha ranking? spelar det någon roll vilken ranking man är? det blir väl minde spam om man tar bort den? Redigerat 2 Augusti 2004 av Frooz Citera
SlippinG Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 Gu har helt rätt tycker jag. Det kan förekomma mycket spam, finns personer som vill ha så hög rankning som möjligt fast det inte spelar nån roll. Citera
pollenallergi Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 Tycker det är mest poängen som försakar spamen.. Men visst, mig skulle det inte göra ngt om man tog bort rankerna.. Citera
finaly_man Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 Att få ny rank, samla poäng och det där är mer än halva nöjet för fuska.se för mej. Citera
Nogger Mint Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 Poäng gör mer spam än rankerna. Men rankingen gör också spam. Så mig gör det ngenting heller om rankerna togs bort Citera
# 21 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 Det finns ju på alla forum så varför ska det tas bort? Citera
Spliffor Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 Jag tycker det är bra med ranking Citera
Gäst 0012 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 om nån spammar så sköter admin och dem grymma moderatorerna det Citera
Legend_gamer Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 Jag skriver absolut inte spam å sånt onödigt alltid, utan jag skriver för att det är kul! så det går bra Citera
Gäst Frooz Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 Fast om man tänker efter fuska.se har blivit stor! jag menar numera finns det ju massa trådar om vinn poäng eller gör en avatar fuska är ju ingetligen en fuskarsida Citera
pollenallergi Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 Frooz, jo i grund och botten, så är fuska.se än fuskar sida. Inte en forum sida. Citera
Kexx3 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Jag har ju ganska hög ranking,men den sista månaden har jag gjort typ antingen bara 0 eller 1 inlägg om dan för det är roligare att göra avas :lol: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.