Ratchet Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag hade en signatur men nu helt plötsligt är den: §3.5 - Inget med anknytningar till Fuskas funktioner/tjänster (t.ex poäng) Vad har hänt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Du bröt mot en signatur regel... Du kan ta bort det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) Aha! Skall tänka på dt nästa gång! Tack för att du svarade! Men jag fattar inte den regeln! :huh: Redigerat 3 Augusti 2004 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag fattar mig kort.. Du får inte skriva med något om poäng. Exempel Jag gör avatar (100p) Pma mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 OK, men det är det ju många som har gjort! Är det en ny regel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 OK, men det är det ju många som har gjort! Är det en ny regel? Den är gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Ok.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 ok... jag fattade inte heller den regeln men nu gör jag det! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Har med fått ett pm om det...Fattade inte det riktigt innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Också svårt med regler för sign, min sign är väl okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Ja, jag kan inte se några regler som den bryter mot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Kolla igen R. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.