Och jag skall ha tillbaka mina 50p som ja skickade :angry:
Hej Då På Er.
Men han har ju inte lämnat så...
sicken miss grabbar
kolla she-oh-renes poäng!
vad är det med det?? man har ju på banken också :P :huh:sicken miss grabbar
kolla she-oh-renes poäng!
Men vad puttinuttigt då.
Allvarligt, detta är ett forum. Jag tycker inte det är någon värd anledning att dra bara för att folk är emot dej. Jag tror det finns många som skulle vilja se mej väck härifrån - icke säger jag bara.
Gör en ny användare isånafall.
men rumiko....jag ännerinte mina föräldrar e adopterad.
och det orden jag har lärt mej har jag inte lärt mej av att jag kommerfrån japan. du entei de e lugnt. och ni allså jag skickar inte tillbaka mina poäng för det verkligen e över och jag e en tjej du behöver inte tro på det men jag är det.
men nu kan mitt diktaor period börja! :evil:
see ya. hehe ska ta över fuska.se. :P
Det skulle jag allt vilja se :Pmen rumiko....jag ännerinte mina föräldrar e adopterad.
och det orden jag har lärt mej har jag inte lärt mej av att jag kommerfrån japan. du entei de e lugnt. och ni allså jag skickar inte tillbaka mina poäng för det verkligen e över och jag e en tjej du behöver inte tro på det men jag är det.
tro mej det ska du.
Lycka till.men rumiko....jag ännerinte mina föräldrar e adopterad.
Du lär ju bannas ganska snabbt.
Varför inte skicka tillbaka poängen?
har en plan tänker inte delaa den med nån men jag har en. :lol:
för att jag skickar tillbaka dom när det verkligen är över.
som vad???Låta räntan komma och skicka räntan till en annan och sedan sticka?
ni alla ska få betala ett dyrt pris och då menar jag verkligen dyrt.
Och vad har vi gjort egentligen? :huh:ni alla ska få betala ett dyrt pris och då menar jag verkligen dyrt.
Det är du som gör så otroligt onödiga inlägg.
Det är du som ljuger.
Det är du som har 2 (eller 3) users.
Inte konstigt att ingen gilar dig.
som sagt dyrt.
väldigt dyrt.
Varför inte attackera oss som du säger har gjort dig något.som sagt dyrt.
väldigt dyrt.
Nä.
Gå på mig & lämna de andra användarna i fred. <_<
De är oskyldiga.
hihihihihih.som sagt dyrt.
väldigt dyrt.
Låter precis som en ond skurk som precis lyckats fly från hjältarna i en teknad film :P
om det bara vorre så lött jag ska inte bara låta dej få straffet och skona alla andras huvud.
ni ska snartfå se på min hämnd........
vad ni har gjort mej? förbannad och förstört mitt ryckte och bara så ni vet jag brukar alldrig ljuga i verkligheten men det här e ett forum bland folk jag inte känner några kommer att få sina användare skonade(entei,ratchet,thunderpickashu,kalle_anka,knuckles,pippo,link 78,shanks,slither,slineG) dom som jag ser framemot att få krossa som små kryp e mest nazgul neko och andra e lite mindre utsata för detta atentat, men nog ska ni ochså få smaka. :P ps.tyvär kan inte anmäla mej för detta eftersom det jag kommer göra e mycket elakt men inte olagligt på sidan.
she-o-rene, lugna ner dig alltså!
Töm PM-boxen jag vill PM:a dig!
(inget tyket i PM:et)
<ÄNDRAT>
jaja... inte för att jag bryr mig speciellt eftersom jag är i forum för skoj skull! :D