mr_game Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jag vet en som ska köpa för 200 kr i stckholm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 mm.. någon som kan ladda ner spel? Jag kan ladda ner vilka PS2 spel du en vill ha om din ps2 e chippad då asså... jag har DC++ där finns typ allt å ladda ner... fasst de kostar ju förstås för dig att få dom spelen av mig asså :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 va ska man söka på när man laddar ner? va e dt för fil för ps2 spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oOlillajagOo Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Vad är chippa? jag fattar inte...är det typ så man kan bränna spel eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 man måste hålla in rundning för att spela PS1 ifall man har chippat, bara på vissa chippade.... pröva det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oOlillajagOo Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 så jag ska bara hålla in O och sen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg