Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Måste man ha Age of Empaiers 1 för att spela 2an Eller går det utan 1an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Måste man ha Age of Empaiers 1 för att spela 2an Eller går det utan 1an Det går att spela utan 1:an Mitt 800:e inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Är du helt säker på det jag vill inte köpa ett spel som inte fungerar och jag har inte 1an Är 2an bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jag är i stort sätt bombis på att man inte behöver ettan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 men om du inte tror oss här så kan du ju fråga i butiken där du köper spelet. men om du köper det på inte net så bra kar det väl stå m man behöver ett annant spel för att kuna köra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Det är ett helt annat spel det är lika beroende av ettan som minröj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jag har två:an men inte ett:an så jag är helt säker B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Bra tycker ni det är ett bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V.I.P Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Ja det går alldeles bra utan 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Bra tycker ni det är ett bra spel jag tycker det är ett jätte bra spel :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Age Of Empires serien är skit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Det är skit kul från början men som alla andra spel så tröttnar man på det efter ett tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.